försökte hålla mig

Jag är helt slut i huvudet.. men det går fint. trodde jag aldrig skulle komma upp i morse. men det var inga problem, mer än att jag hade gjort vad som för att få sova 20 minuter till.
dte började med att jag började på Cafet som vanligt vid 0900, så skulle jag stänga och vara klar till 1600, men det var ju självklart gäster kvar till 1715. men då hade jag redan gjort allt. så det var bara att springa hem, eftersom Christian skulle hämta mig 1800. så hem och duschade av mig lite snabbt. sen upp till Skarsnuten och kom hem 0400 ca. och sen upp och jobba 0900. och det samma sak idag . ;) bara hålla ut och tänka på att jag får sova ut imorgon :) Yeah!!

Det jag lyckades med igår. jag spilde rödvin över en kille med vit tröja!, Eller ja det var ju egentligen inte mitt fel. Det var ju han som stötte till mig med sin armbåge. men jag mådde verkligen dåligt över de. men han var så glad och trevlig (FULL) så han sa att det absolut inte var ngn fara osv :) tack gode gud att det inte var en sur gammal gubbe.. :) Annars tror jag att jag skötte mig ganska bra. försökte hålla mig i disken så mycket som möjligt.. slippa allt folk. samla ca 120 personer i ett och samma rum med musik , det är värsta oljudet. ont i huvudet fick jag och har det fortfarande.!

VILL BARA HEM OCH SOVA!!: MEN MEST UTAV ALLT HEM TILL FINSPÅNG :) :) :) : )

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0