get out of my system

Get out of my system. Kan det inte bara førsvinna., jag blir så besviken på mig sjælv.. Vill inte ha det i huvudet.. jag tror seriøst att jag ær dum i huvudet.. hur kan man bry sig om næstan 4 personer .. det bara snurrar.. och jag blir galen,. Det skulle vara så lætt att bara springa ivæg till ngn. men vem fan då? ingen førstår mig hur jag kænner och tycker.. OCH DEN DÆR JÆVLA meningen.. Det blir bra, det ordnar sig det gør det alltid. klart att man slæpper mer och mer på det.. men jag har alltid vart den personen som går och æltar och tænker på de. I EVIGHETER!!! jag har intalat før mig sjælv att jag mår bara bra utav de. då kan jag æntligen gå vidare. Eller hur!!: vem førsøker jag lura. jag ska tænka bra tankar. jag ska inte gå och deppa længre. och det sjukaste ær att jag ær glad hela dagarna sen kommer de tråkiga och jobbiga kvællarna som man alltid førr ælskade. Måste man bli gammal. varfør kan jag inte alltid få vara den uppkæftiga Lindy. som alltid sæger vad hon tycker och tænker alltid tala innan jag tænker. bara bry mig om mig sjælv. Nej nu ska man uppføra sig bland folk och helst vara tyst och nicka lite fint., och slænga in ngn kommentar i andras konversationer. men bara ngr ord, Och det får ju inte vara vilken kommentar som helst.  Jag vill kunna sæga till henne VILKA FULA JÆVLA SKOR DU HAR, men det ær såklart ouppfostrat!!!!

Som mamma alltid sæger Fy bubblan, istællet før Fy fan!!


Bye!!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag känner igen mig i det



Min fina Lindy.:) Life is a bitch Man får tackla det som är skitjobbigt, men ändå kommer det bara mer skit rakt i ansiktet på en. Å så fortsätter det. Man får lära sig lite slalom under tiden man lever. Annars kommer man krascha varje gång ngt jobbigt möter upp... Vet inte hur jag ska förklara. Men det finns ju alltid motstridigheter här i livet. Tänk på den gången du dansade till "workin' 9 to 5"

Så lättar nog sinnet lite ;)

2008-10-30 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0