här i livet.. det ända jag behöver

Är så nöjd med denna dag.. har gått helt underbart och det har inte ens vart jobbigt.. :) när man har mycket att göra så täbker man inte så mycket heller så det är skönt. men jag har bestämt mig. jag stannar här åtminstonde till maj :) jag grejar de. man har motgångar här i livet.. det ända jag behöver är bara att komma hem ett tag och umgås med mina vänner och familjen.. :) Ladda batterierna litegrann :) I need it.

Josefine kom förbi här också, trevligt att se henne. hon och erik har ju vart i Sverige ett tag.. :)
Så nu sitter Josefine Linda och Erik här och pratar. fast det egentligen är stängt med det gör absolut inget alls.. trevligt. ska förbereda för imorgon gå ner och handla.. :)

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0