Har inen speciell anledning

Livet kan suga hårt vissa dagar, och man vill blunda och hoppas på att allt ska vara bra nær man øppnar upp øgonen. Ibland ær det bættre och ibland sæmre. Och jag måste sæga att allt kænns vældigt bra just nu, har ingen speciell anldening, mer æn att jag orkar inte gå omkring och vara deppig.. :)

Jag saknar alla dær hemma. men dom finns kvar nær jag kommer tillbaka, De vænner jag har ær før evigt och kommer alltid finnas dær, Det finns telefon och internet før att hålla kontakten.
Det æna jag verkligen kænner att jag missar ær Nellie och Leos uppvæxt. Men Nellie kom ju ihåg mig nu nær jag var hemma..

Dagens Irritation.. JAG HITTAR INTE MIN MOBILTELEFON LADDARE:!!!!! vart kan jag har lagt den. jag har verkligen letat ØVERALLT.. tydligen inte eftersom jag inte hittar den. men den ær helt borta.. och jag ær ibehov utav min telefon :(





Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0