iaf när man är ensam

Sitter på cafet. Hade ingen vidare lust att vara ensam hemma så jag gick hit och satte mig och muppade.. men ska gå hem nu strax och fortsätta kolla på Gossip Girl. kan göra det hela natten om jag vill. . hehe. men jag tror inte jag pallar de. är fortfarande så trött.. kom hem runt 6 i morse tror jag. och jobbat HELA 20 timmar ;)  men dte var faktiskt jävligt roligt.  iaf när man är ensam i köket och hör gammal bra musik och står och diskar och sjunger med.
Riktigt bra helg. funkar jätte bra att jobba med Josefine Erik Mikael Monika och Christian. dock är man inte lika bra som dom. men riktigt treligt och roligt.
idag åkte Mikael till Sverige och imorgon åker Christian och jag till Sverige. Josefine och Erik åker utomlands. och monika blir själv kvar. MEN vilken TUR hon har som ändå har SILLEN ;-p

nej nej. nu bär det hemåt. ska bara lyssna på en låt först.


VI SES IMORGON MY FRIENDS IN FINSPÅNG ;) hahahaha

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0