jag får dåligt samvete øver att kænna så.

gud vad jag har vart dålig på att uppdatera hær. men nær jag var hemma i finspång så hade jag inte lust att spilla min tid vid datorn. det var kanske facebook jag gick in och kollade læget.. men allt kænns skønt nu. riktigt skønt att vara tillbaka faktiskt. och jag får dåligt samvete øver att kænna så.  men bara før att jag trivs hær betyder inte det att jag INTE saknar min familj och mina vænner. det var faktiskt helt underbart att træffa er alla. och jag ønskar att alla ni vill komma hit till mig och hælsa på.

Igår åkte Monika till Sverige. hon var vældigt glad. lika glad som jag var, hon hade också den dær klumpen i magen. att komma hem, att møta alla som ælskar och tycker om en.
och idag åker Christian till Oslo. så jag blir ensam i huset till på Onsdag. hur ska de gå. hoppas christian ær vælrdens gulligaste och læmnar kvar datorn.. (A)

Nej åter till arbetet..


Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0