när man blir full så får man ett annat behov

Lite surt, Emma hade förklarat för mig hur jag skulle göra en header till mig blogg. så jag satt där i min egna lilla värld i 40 minuter och den blev jätte bra. men så segar sig hela jävla internet så sidan bara läggs ner och jag hade inte hunnit spara den!!! it sucks.. Jag kan gå hit imorgon på eftermidagen och fixa en ny. förhoppningsvis blir den bättre.

Ikväll blir det vin hemma hos Annie, Shit det låter som om vi är alcholister. men det blev inget vin igår. :) ska bli trevligt att göra ngt utanför cafet och där vi bor. :) men det blir inte mycket. för när man blir full så får man ett annat behov och det är inte nödvändigt finns ändå inget att göra åt saken ;p HAHA.. tråkigt men sant-men först ska jag hem och städa kan inte se ut som värsta kriget. Skönt att slippa disken. den är redan gjord. kanske ngr glas men det tar ju en pisskvart.

Sitter och funderar på att lämna kvar datorn inatt också så första säsongen kan komma ner ngn . har iofs redan sett hela .men tidsfördriv när man har tråkigt hemma och inte kan göra så mycket.

BTW imorgon pratade Annie och jag om att vi skulle iut och gå, få upp till snön. får se om det blir av. det är säkert jävligt kallt där uppe och jag har inga vantar. kanske hinner ner till ica och köpa det imorgon isf :)

Ha en trevligt Lördag.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0