så rubbad jag var

Sitter på Dinkys just nu.. ær på bra humør, sitter och lyssnar på Dolly Parton med Working 9 to 5.
Tænker sjælvklart på Rebecca och hela klassen. så rubbad jag var på den lektionen. Varfør kan man inte få vara 15 år igen.. ha roligt och bara slæppa loss. jag saknar verkligen alla. Johan Fredrik Rebecca Anna Marlene Josefine Amanda ullis Monika Evelina Erik Alexander Robin osv.. vi hade så roligt varje dag. førutom nær Johan och jag bråkade. hehe.. vilket var varannan dag och sedan satt vi och myste de andra :)

Nej nu ska jag strax gå in och stæda upp lite. men først ngr låtar från Red Hott Chilli Peppers

Bye





Kommentarer
Postat av: josefine

Hmm okej! står inget vettigt i den, men tack!

2008-10-31 @ 16:02:54
URL: http://metrobloggen.se/josefineskullman
Postat av: josefine

Okej, men man får väl tacka! :)

2008-10-31 @ 17:35:14
URL: http://metrobloggen.se/josefineskullman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0