sugen på att gøra mig berusad-

Sitter fortfarande kvar på cafet Christian Magnus och Daniel ær också hær. dom ska væl spela wow.  geeks ;)
Idag ær det fredag. mn hær lægger man inte mærke på dagarna. men imorgon blire supa med  Annie och Laura. ska bli skønt. jag ær verkligen sugen på att gøra mig berusad- ( alkis varning kanske )  Jag vill skriva så mycket ha mycket att berætta men det finns lixom inte ngt speciellt. mer æn att jag ær ovanligt glad idag. och det ær skønt. IM BACK.. før ett litet tag iaf. ingen ska dra ner mig idag iaf.. finns væl ingen risk.

;Monika ( kinder ) rigde førut idag. och ja blev så glad, att høra hennes røst. miss you babie.. Du har blivit lite som ett behov. du ær mitt socker som jag måste ha VARJE dag.

Sitter och lyssnar på Josh Groban You raise me up. lite roligt att precis nær jag satte på den loggade mamma in. hon vill ha den på sin begravning, Men jag tænker inte finnas på denna jord nær mamma førsvinner.

bloggar mera senare. harændå inget vettigt att skriva nu !!

Bye!!



Kommentarer
Postat av: josefine

jodå de har jag!

2008-10-31 @ 18:03:34
URL: http://metrobloggen.se/josefineskullman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0