tänka på att jag är

 Nu har alla frukost gäster gått. och jag sitter ensam kvar här med datorn och pratar med Anna på msn. Vi pratar om en gemensam vän som ska ha barn :) grattis igen och igen.

ikväll ska jag jobba på Skarsnuten, har egentligen inte lust till det alls.  men som alla vet har jag jävligt svårt att säga nej kan fråga om jag får stå i disken hela kvällen. mår inte så bra just nu så känner inte riktigt för att vara trevlig och social. men i värsta fall får jag gå runt och tänka på att jag är hemma om några dagar då lyser jag upp ett tag iaf.

så idag jobbar jag 09:00-16:00  18:00 till vem vet hur länge. och likadant imorgon igen.¨



φ
bye!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0