bara för att vara trevlig. det går inte.

Du måste skämta med mig, eller så vet hon inget. vilket jag trott. Kanske kan vara lugn ett tag till. Vilka diskutioner Monika och jag har haft. om vad jag skulle säga och göra. Visserligen har vi överdrivit till MAX, men ändå orolig har man ju vart. shit haha blev så förvånadMen varför skulle jag!!! Känns bara fel, iaf från min sida. jag tänker ju inte vara falsk bara för att vara trevlig. det går inte.Jag trivs här det gör jag. men jag är inte mig själv här. inte för 5öre, känner inte igen mig själv, jag törs inte säga vad jag tycker och tänker längre. jag skrattar inte längre, jag sitter hemma hos christian och bara möglar, den personen jag är hemma Sitter ALDRIG framför tvn i en soffa på dagarna. bara Onsdagar klockan 21:00 för då är det Greys Anatomy, jag är alltid ute och flänger, ute och går o går o går o går o går Jag är som en klocka hemma. haha..Kanske inte så bra att säga det här, men nu är jag inne på 4.e dagen då jag inte ätit, har tappat matlusten helt. inte hungrig helt enkelt.. Ja jag vet det är så synd om mig ; )

Över till gladare.. Jag ska hem om 11 dagar. : ) waowaowao.. ska bli så underbart. pussaNellie och Leo,'Berätta allt för Anna Jonna och Tiina, framför allt till Elina. du är nog den som skulle förstå mest. Och det ska bli så kul att träffa Josefine och Sandra också : )


Elina jag har funderat lite, du är sugen på att flytta upp mot s t h l m.

Jag kan följa med.Om ni vill veta så har vi SNÖ här nu, Det är första Oktober och det är snö, otroligt.
Så här såg det ut i morse när jag gick till jobbet.


Nu ska jag ut och ställa ut skylten.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0