Hela tiden ...

Hela tiden känna att man tävlat mot någon eller något,  att vad man än gör inte räcker det inte riktigt till, Att man inte tänker på det d¨. man kanske inte orkar, men sedan efter bara ett litet tag inser man att man valde fel, och man kan inte svälja den där förbannade stolthelten och gå ändå eller be om ursäkt,.'''

Jag har goda chanser att leva längre än dom flesta. jag har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som jag redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre.  Bull!!!


1. Är du i ett förhållande? Nej!
2. Om inte, varför inte?  Känner för att vara själv!
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 4år 7månader och 22 dagar .
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Ronny.
5. Hatar du ditt ex? Nej!
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Det tog ju slut ett tag, så måste svara ja!
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Jo visa saker.
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? förhållande.
9. Är du en player?  nej, vill jag inte påstå!
10. Har du blivit dumpad? Ja, jag tycker inte om att göra slut så, gör så personen ifråga dumpar en ; )
11. Har du blivit sårad?  Beror på hur man ser de!
12. Har du dumpat någon?  Mer eller minder ja!.
13. Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med ord,vilket? Tidsoptimist, rastlös, glad , sprallig.
14. Är du en bra partner?   Jo tillvisso.
15. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Finns för många,
16. Är du kär i någon nu?  Inte jag inte kär!
17. Har du någon beundrare? vad vet jag ; )
18. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? helt jävla crazy, Gör saker med impuls.
19. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej!
20. Har du sårat någon allvarligt?  Tyvärr så har jag de!
21. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Trevlig, omtänksam, 
22. När du vill ha någon, vad gör du? 
Visar att jag tycker om personen.
23. Bästa raggningsrepliken? Vet inte, kör inte med de!
24. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vet ärligt talat inte!
25. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Mina bröder, och min pappa.
26. Vad tänder du på?   fasther, harder lauder.!
27. Är du gift i framtiden? Det vet jag inte, Finner man rätt så kanske

Vem ringde du senast?
Christian

Vem ringde dig senast?
Christian

Vad står det i ditt 4:e mottgana sms?
Nu är den där fula jävla killen här igen med sin rosa fula jävla dress :)

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Enklast för dig!

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
hej gumman. Läste din blogg, är det -------- du menar? =/ Ör det inget bra längre? Alltså med jobbet och så? saknar dig gumman, Pusspuss

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Ett inspelat meddelande till Lennie!

Har du några utkast?
9.

Vad är ditt rekord i snake?
hehe. det har jag inte på telefonen, men jag var en jävel på det förut.

Vad har du för kontaker som börjar på J ?
Jonna, Janette Jimmy , Johannes, Jonathan, Johanna, Jennie, Joel, Josefine S, Josepinhe N Josefine J, Jannice Johan Nicklasson Jenny Österberg, Jessica Ritzén  Johan Karlsson, Johan källbom,  Josefine (hemsedal) Orkar inte rabbla upp flera

M?
  Mamma ,MalinS , MalinW, Mange,Maria, Maria A, Marina, Marielle, Marlene, Martin ( jonnas pojkvän)
Mats, Mattias, Monika M, MonikaP,. Micke

Har du privat nummer nu?
Nej! Men kan ha om jag vill!




Det kanske märks att just nu har jag väldigt tråkigt här på cafet. Det är lördag. det brukar JÄMNT vara mycket mycket folk. så man inte ens hinner sitta vid datorn. men IKKE idag. får fixa någon snygg lättklädd brud och ställa i snygga underkläder (även om det är kallt) så får hon stå med skylten och ragga kunder. så kan hon få 50 kronor fört eller ngt. KANSKE kan fråga Monika eller Annie. om ngn utav dom har lust.. man måste ju ställa upp för laget! hahaha




V
ill också säga GRATTIS Till Tiina och idag, Grattis gumman. önskar att jag kunde vara hemma och gratta dig, och äta din smörgåstårta som du gjorde så god sist. och dricka kaffe snacka skit och bara vara..:) men tiden kommer till det snart när jag kommer hem :) så får jag se Theo och se hur mycket han har vuxit :)
Grattis till Erik Larsson och Jessica `Waleij som också fyller år idag Facebook.com you know.


DET ÄR BARA 8
dagar kvar nu till jag åker hem, hem hem hem hem hem hem, :)


Vill ni veta vad jag lyckats med idag då!!: Jag har haft sönder en glas hylla i monterm :( var nog egentligen igår, när jag stallde in en varm form i den kalla kylen så den sprack.Förlåt Christian. My bad!!
Men hallå!! Det är ju Lindy i ett nötskal. Har ni någon gång träffat eller känt en klantigare person än mig :-p?? Thats the way it is !! men det är ju de som gör mig så speciell bla bla bla..
Vill bara skriva mer och mer. men har egentligen inte ett dugg intressant att skriva.!! det är bara tomma tråkiga meningar men det finns säkert ngn som sitter hemma idag och har tråkigt och tittar in på min blogg. då har du iaf ngt att göra i 5 minuter. ÖNSKAR att jag hade bilder att lägga in på naturen här i hemsedal. KANSKE kan gå in på christians facebook och ta ngr. eller han kanske blir arg. Men jag lånar ngr bilder ändå! :)

here it is!






Bye!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Oj, detta har jag inte läst :D Sökte på mitt namn på google så kom det här upp. Man får tacka, även fast det var ett tag sedan :)

2008-11-29 @ 12:02:00
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0