det lädde ju till sina konsekvenser

Jag har gjort ngt man egentligen  absolut inte får göra, Och det lädde ju till sina konsekvenser, vilket jag mår dåligt över nu, men jag var tvungen. det bara kliade i mina fingrar,, och jag hade ju rätt om mina misstankar. jag kanske är synsk .. haha men på ngt sett bryr jag mig inte lika mycket längre det är som det är. vad finns det att göra åt saken , mer än att finna sig i det!?!


Pratar med Tell-L på msn. hehe saknar honom faktiskt. vi hade ju börjat fått så roligt på Lennies ballkong. och med GuitarrHero, och lite Singstar*. Lennie du ska bara veta vad vi gjorde när du INTE var hemma, var flera ggr jag fick ringa (skriva på msn) till Linus som då bodde 1trapp ner, när jag hade gjort ngt med Lennies nya TV. men det löste sig alla gånger. TACK LINUS, du är en lifesaver.

taralalala,, idag har det vart helt lungt, nästan inget att göra..MEN nästan allt är slut, alla bullar och muffins. så jag tog tag i att "baka" chokladbollar,  det behövdes. ingen vill ju köpa ´Monikas rosa dammsugare som det inte är ngn punch i. sötnos. har det på film när hon står och bakar dom. jag skratta så jag tjöt ; )

Idag blir det att Ringa Elina iaf. har sagt det flera flera dagar i rad  nu . men inte bivit av. igår ringde jag Jonna också. Grattis gumman.. är så glad för eran skull pusspuss*


Bye!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi tack sötnos <3

2008-10-01 @ 14:22:49
URL: http://jonnadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0