My whole world could cave in

Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte. Men jag vet inte alls vad jag vill. ill bara hem nu, men dte jobbigaste med att komma hem är att alla ska ställa frågor, Snälla ni gör inte de. jag berättar om jag känner för de och för dom jag vill.

Pratade med mamma förut idag, hon sa att hon kunde hämta mig i Norrköping om jag tar bussen eller tåget hem. men det kommer vara en marddröm. jag avskyr verkligen att åka själv och så långtid. men hellre de. för jag tycker heller inte om att vara ivägen för folk,.Har pratat med Rebecca nästan hela dagen.tack vännen för att jag verkligen fick all den tid jag behövde ha för att berätta för dig. men jag känner mig så tom, OCH jag känner mig också så patetisk. och larvig. varför kan jag inte bara bestämma mig för vad jag vill. hem till Finspång eller vara kvar här. känner mig som en 5åring som inte kan besluta sig om vilken glass jag vill ha. Men jag väljer ju bort så mycket om jag åker hem. Men det är klart jag hade det bra innan jag kom hit. fastnade för allt prat där emellan. hehe alla telefonsamtal minst 3 om dagen shit vad Jonna och Anna blev trött på de. men jag ville inte lägga på. alla bilder. varför egentligen? Tror jag faktiskt kan säga att jag minns alla samtal och alla andra "speciella" saker.  Ska jag vara ärlig trodde jag aldrig att jag skulle åka med hit. jag är en person som säger väldigt mycket med gör det sällan. Jag ångrar nu idag att jag följde med. då hade det här inte vart nu, Men ändå kanske tänkt på vad som hänt om jag åkt med.  varför blir man svagare när man är med andra personer. Lennie du hade gjort allt bättre om du kommit.men jag förstår dig. skulle aldrig ge upp en fastanställning. inte för några månader. du gör rätt. >det var jag som gjorde fel!!


-erfarenhet-erfarenhet-erfarenhet-erfarenhet-erfarenhet-erfarenhet-erfarenhet-


Jag önskar nu i efterhand att jag kunde ha vart din vän från första början. då hade inte allt känts så här nu.
plus att skulle man åka nu så skulle det inte kännas fel heller. innan det blir värre. Inte bara för mig , skijas som vänner, man får aldrig förmånga vänner. men rankninge blir olika till och från hela tiden.




He drowns in his dreams An exquisite extreme I know
He's as dumb as he seems And more heaven than a heart could hold And if I try to save him My whole world could cave  It just ain't right It just ain't right Oh when I don't know I don't know what he's after But he's so beautiful Such a beautiful disaster And if I could hold on Through the tears and the laughter Would it be beautiful?  Or just a beautiful disaster His magical myth  As strong as with I believe A tragedy with More damage than a soul should see And do I try to change him So hard not to blame him Hold on tight Hold on tight Oh cuz I don't know I don't know what  he's after But he's so beautiful Such a beautiful disaster And if I could hold on Through the tears and the laughter Would it be beautiful?  Or just a beautiful disaster I'm longing for love and the logical But he's only happy hysterical I'm waiting for some kind of miracle Waited so long So long He's soft to the touch But afraid at the end he breaks He's never enough
And still leaves more than I can take Oh cuz I don't know I don't know what he's after But he's so beautiful Such a beautiful disaster And if I could hold on Through the tears and the laughter Would it be beautiful?  Or just a beautiful disaster He's beautiful Such a beautiful disaster


Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0