Varför ska det vara så svårt,

Varför ska det vara så svårt, kan dte inte bara försvinna, varje gång det är lungt i skallen ser man nya saker, och inser att det var mycket lögner inblandade, jag hatar verkligen HATAR människor som ljuger för mig. varför kan man inte bara vara ärlig från första början, så är det lättare att tackla och förstår sig på.vissa saker är så lätt att bara skratta bort och tänka :jaja,whatever. men somliga saker stannar kvar och växer till större hat och tillslut kommer man bara att explodera.
Btw, jag är inte så förvånad längre, du vet inget och jag vet inget. eller det är vad ni tror ja, men jag vet , vet mycket mera än var jag borde och vad jag vill. Men det är väl lite mitt eget fel också jag är så nyfiken. och ja, ställer man en fråga måste man kunna ta vilket svar som helst. annars ska man inte ställa frågor. men annars får man heller inget veta.! och gå omkring ovetandes är också bland det värsta jag vet..




NU RINGER MAMMA =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0