You should have listened

Listen,To the song here in my heart A melody I've start But can't complete Listen, to the sound from deep within It's only beginning To find release Oh, the time has come for my dreams to be heard They will not be pushed aside and turned  into your ownall cause you won't Listen.... Listen, I am alone at a crossroads  I'm not at home, in my own home And I tried and tried To say whats on my mind You should have known Oh, Now I'm done believing you You don't know what I'm feelingI'm more than what, you made of me I followed the voice you gave to me But now I gotta find, my own.. You should have listened There is someone here inside Someone I'd thought had died  So long ago Oh I'm screaming out, for my dreams to be heard They will not be pushed aside or worse Into your own All cause you won't Listen... I don't know where I belong But I'll be moving on If you don't.... If you won't.... LISTEN!!!... To the song here in my heart A melody I've start
But I will complete Oh, Now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what, you made of me
I followed the voice, you think you gave to me But now I gotta find, my own.. my ownn.

http://www.youtube.com/watch?v=P8GW6N3XYi8&feature=related

Så underbar låt :) tänker på Anna när jag hör den :) vet inte riktigt varför.



Sitter åter igen på Cafet, ska försöka hitta en bra film som man kanske kan tanka hem och titta på ikväll..
plus átt det är så tråkigt att vara hemma själv.. Monika jobbar nere på Ica  Christian har möte uppe på Skarsnuten, Men jag ska iaf hem lite tidigare än  21 . Kan pyssla lite hemma ska ner och och handla innan också så man har lite mat hemma. Visserligen äter jag inte så mycket men dte ser alltid bra ut att ha lite mat hemma.. så tror jag de andra två uppskattar det också :)
Nu är det bara 6 dagar kvar sen är jag hemma .. waowaowaowao.. :) saknar alla så jävla mycket. känns så obeskrivligt bra att få kmma hem . även om det bara är några dagar.. men också att få se Finspång och få krama om marken. :) haha.
Jag trodde aldrig det skulle vara möjligt att sakna FInspång så mycket. Men det är klart skulle alla man kände där hemma flytta så skulle det vara annurlunda. men jag älskar finspång. och alla där hemma också.. KOM HIT flytta hit till mig.. :)





Nu ska jag ner och mucka med Monika ( Kinder ) hon saknar väl sin Daniel (sillen )  :) hehe.

 Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0