alltid finnas där förvarandra

Nu ska jag hem. trött och seg.. blir äl att titta på lite avsnitt utav gossip girl. finns inte så mycket mera att göra.
blev 12 timmar här idag med. shit vilket liv jag har.! : ) men är ändå inte roligt när monika jobbar. kan ju gå ner och hänga med henne undertiden jag är här.. bara ner för 8 steg..
Idag har det gått jätte bra på cafet, tiden har gått fort. men tankarna i mitt huvud snurrar fortfarande. vet inte alls hur jag ska göra.. men jag mår bra. och Det blir bra. det blir det alltid. jag lever efter det, ända sedan du sa det till mig det är över 5 år sedan. sommaren till 9an. kul att höra av dig herromdagen föresten. kul att du har det bra.och lycka till med nya lägenheten. kanske min tur att slarva bort dina nycklar ; ).. Du kommer alltid vara en vän till mig. även om jag behandlat dig som skit 3 ggr i rad.. Vi kommer nog alltid finnas där förvarandra. somk du har gjort för mig : ) Vi kan prata om allt.

S
om säkert ni alla vet har Monika har haft OC maraton.
En jätte bra låt från OC   http://www.youtube.com/watch?v=wi_ci4tjDk0

MITT 500 INLÄGG.. =) =) =) =) =) =)



Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0