ha massa negativ energi

Det ær konstigt hur humøret kan ændras så fort, lika fort som att vænda på en hand. Allt kænns bra just nu., men jag vet att snart (førmodligen) kommer det vara likadant igen, men førhoppningsvis inte. Varfør kan inte allt bara stanna upp i det ljusa stuner man har. vara glad och inte ha massa negativ energi..
Just nu sitter jag och pratar med Sanna, hon ger bara positiv energi. men det ær før att Sanna ær Sanna. hon tørs sæga vad hon tycker och tænker , och man kan sæga vad man tycke och tænker om allt till henne också. Utøver Elina så tror jag Sanna vet mest om mig. men det kan ju också vara før att vi kænt varandra sedan vi var 3-4år och våra førældrar blev tillsammans nær vi var 12-13. Så vi har våa sjuka minnen och ba minnen tillsammans..

Fick ett meddelande utav mamma nu =) saknar verkligen min mamma. Æven om vi ær så långt ifrån varandra så pratar vi och messar med varandra varje dag . Vad skulle jag gøra utan henne..

Tillbaka till arbetet kanske. inte før att det finns så mycket att gøra just nu. kommer førmodligen vid halv 1 -- 1..



Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0