helt paranoid

Tankarna slår runt om i mitt huvud, Hur ska jag gøra. Vad hænder om jag gør så? Kommer det att bli som jag vill?
Varfør kan inte allt vara lika enkelt som førr, spelar ingen roll vilken dørr jag øppnar før då stænger jag andra dørrar, jag har gjort så mycket jag ångrar nu de senaste dagarna, Vill egentligen inte ångra de. men har inget val! Hur skulle ni gøra? Om ni gjort bort er till 1 000.Ønskar jag inte sagt ngt. førstørde masa saker genom det dær jævla smset.
Nu tycker jag inte man bara borde ha alkohollås. utan Lindylås. Ær som ett måste att messa och messa.

Men hade før avsikt att skriva att jag ær jætte glad før en væn dær hemma. =) Har ju lovat att inte sæga ngt, då ska jag inte gøra de . men det var verkligen ett uppigande samtal øver msn .. Blir på bættre humør bara att tænka på det. lite avensjuk ær jag också...

Igårkvæll var det trevligt, Micke Josefine och Erik kom førbi så lagade vi mat, eller ja Micke lagade mat, jag færgade håret och Josefine och Erik satt och var sociala. Medans Monika och Daniel pendlade mellan veranndan och soffan.
Efter vi hade åtit så åkte M J och E hem så Daniel Monika och jag kollade på værldes dåligaste film. Kommer inte ihåg vad den heter men det var en film som handlade om ett Virus som kom till stan, så alla bara gick runt och dødade folk. helt paranoid film. jag somnade på Monikas ben, Skulle egentligen ha træffat Annie som kom från Sverige klockan 3 på natten. men jag somnade vid halv 12.-! Sorry Annie!!:Var væl helt utslagen utav vissa orsaker.

Annars idag blir det att stæda nær jag kommer hem. orkade inte ta itur med disken igår.. om inte Monika ær en ængel och tar den. Hon ær ju trots allt ledig tills klockan 7 ikvæll..

back to work.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0