Hur är det egentligen ?

Jahaa!!. Vad ska man göra nu. från att nästan vara kaos så är det helt dött nu =p
men jag har ju Anna Jennie och Lagge på msn som jag pratar med. blir väl att sitta här nästan lik sent idag igen.. inte roligt att vara hemma själv.. sitter ju och laddar One Tree Hill, första säsongen och GossipGirl första säsong. så jag ska ha ngt att göra. =).



Fick ett sms utav mamma nyss.. saknar min mamma. hon är så gullig och omtänksam. hon hade läst min blogg och blev lite orolig tror jag.. detta skrev hon

Mamms sms
Hej gull!. :)
Skrev på facebook, men du hade tydligen loggat ut. Hur är det egentligen ?
Det låter inte som om det är så bra? Du får komma hem så jag får krama om dej ordentligt.
Älskar dej min lilla sötis. Pussar och kramar´i
massor

Det får ju än inte att villja åka hem ännu mera. jag tror inte personer förstår hur nära vi i våran familj verkligen är. vi kan prata om allt. och finns där i ur och skur, vi ställer upp för varandra. Självklart så är väl det flesta familjer så. men vi har inte riktigt klippt av banden från varandra. Min familj betyder allt för mig.


I know you love me, xOxO Gossip Girl
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0