tror jag inte det kommer bli bra

Jag vet inte vart jag ska gøra med alla mina tankar jag har snurrandes i huvudet. Allt kænns så bra nær jag pratar med Elina Anna Jonna eller mamma. då kænns det som om jag klaar av allt det jag vill klara av. men annars då?' Saknar alla konversationer man haft nær man vart ute och gått. koppla bort allt. men nu ær det som om jag glømt bort hur man gør.
jag kænner mi klyven, står på samma stælle och trampar. orkar inte stå før de saker som kommer, det ær som om jag blundar och hoppas på att allt ska bli bra, Men den hær gånger tror jag inte det kommer bli bra.
Och att gå tillbaka till det gamla gør ju bara allt sæmre., man vet att det kommer bli som førr igen. hur mycket man æn kæmpar så slutar det som det gjorde sist.

Slut på skrivandet

Bye!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman. KOM HEM ETT TAG !!!!!!!! (L)

2008-09-04 @ 18:37:42
URL: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0