du är sjuk sjuk sjuk sjuk i huvudet..

Tyvärr men det måste ut nu! kan inte gå omkring och må dåligt och hoppas på det bättre! DET BLIR INTE BÄTTRE!

Jag har så stor lust att bara resa mig ur den här stolen och gå hem-<Det gör jag nog ändå snart... fyfan vad arg jag är på riktigt alltså..Just nu rullar alla telefonsamtal och meddelande konversationer  runt i hela skallen, Hur kunde jag vara så dum att ens tänka tanken!

Jag satt seriöst och funderade på herromkvällen att jag var så glad att vara här ny start nya människor och så självklart du.men nu sitter jag och är så äcklad utav dig förbannad och chockad. JAG TRODDE ALDRIG DE OM DIG!!!!!!
hela tiden har jag gått omkring och trott det är mig det är fel på. men tack nu känns det verkligen inte som det är ngt jag kunde gjort bättre eller ansträngt mig mera i..Vad billig jag känner mig också. har gått omkring och oroat mig över fel saker.På något sett är jag bara glad, nu kanske man ändå kan gå vidare och inte fundera på vad jag har gjort för fel-
Tror ändå det hade fungerat. om man bara gett det en chans. men somliga går med trasiga skor,. vet inte alls vart det kom ifrån, Jag känner mig bara så kränkt och utnytjad. Ska ge mitt huvud lite tänketid tills nästa vecka, känns det inte bättre då så packar jag väskan och åker hem. nu har det gått säkert 1 månad och jag har mått så jävla dåligt varje dag.
Det ända jag velat ha är en förklaring, men inte ens de!.Tycker synd om Monika som få sitta och höra på all skit. men jag har ju varken Elina Jonna Anna eller Tiina här.. och det är lite dyrt att ringa varje dag.
Men tack Anna för att du ringde igår. behövdes prata. haha att dom ska vara så jävla lika dom två. exakt samma mönster i beteénde  du är sjuk sjuk sjuk sjuk i huvudet!
Men jag tyckte det var en bra idé jag flyttar hem och vi tar en 3:a och bor tillsammans. Pengar är inga problem det löser sig. bara jag får komma hem till dom som VERKLIGEN vill umgås med mig och tycker om mig för den jag är.



Kanske är bra det här ändå. Nu kommer skriviningen igång. Jag kan bara inte hålla käften helt enkelt, det måste ut annars sprängs jag. kommer nog mera snart,

Det är som när man är så full, att man måste spy. det känns så bra första gången. men det kommer alltid mera, går man och håller det inom sig blir det värre det måste ut. skit samma om det är spyor eller ord / meningar / handingar. Det måste UT UT UT UT!!..'

Fan bara att jag ska vara så JÄVLA feg,

Bye!!




Kommentarer
Postat av: Anna

haha. Det låter som att du menar att det är jag som är sjuk i huvudet ;P Puss

2008-09-28 @ 15:40:17
URL: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0