som ett psykfall

Sitter och jobbar nu. allt är bra igen, eller ja, bra och bra. men mycket bättre. KOM IHÅG att jag över reagerar sjukt mycket när jag är arg. men det gör vi alla.!
Så är man väl lite gladare nu när Daniel är så snäll och låter mig låna hans dator (A) slipper jag sitta och se ut som ett mojje.

Känner mig som ett psykfall ibland. känner mig som den mest ensamma personen i hela världen. och man kan inte ringa hem för ofta. jag addar min mobiltelefon varannan dag med 150:- så det suger verkligen. skulle lika gärna kunna ha abnemang. men den räkningen skulle inte jag villja titta på i månadens slut..

om man ska se det från den ljusa sidan så är allt mycket bättre. har pratat med Jannice. saknar henne.
sitter också och pratar med Elsklingen och Pixler så lite med totte förut.. men han ligga av när jag hade mina kunder.. :) men han är säkert online senare eller en annan dag!.

Nu ska jag ner och vara social med ICA tjejerna Monika och Annie. Kanske så börjar Ullis där med. så ska ner och prata med dom och se om dom har ngn plats kvar =). men Pratade med Markus förut och han sa at de söker folk nästan ÖVER ALLT =).. sen ska det bara ordna sig med boende..

Livet går vidare. Vem vet kanske är hemma om 2 veckor :)

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0