fråga mig hur det känns..

Nu är jag inte sådär jätte nervös längre. Jag fick ett utav jobben. börjar isf första Juli. Jag hade ju önskat en tidigare anställning. Man ska inte klaga, det finns ju faktiskt dom som inte har jobb alls, och fråga mig hur det känns..
Jag om någon på denna jord vet hur det känns att bli kritiserad på den fronten hörde jag ngt annat de sista 2 åren? hade knappt gått ur skolan innan det började.

Haha. jag borde vara jätte glad. men jag känner mig smått arg. eller besviken eller ja inga glada tankar iaf. Vad har hänt med mig ?

Allt är iaf fixat för ikväll och för imorgon kväll.. hehe.. nejdå. jag bad Monika hjälpa mig för 1 gångs skull ;) bad henne ringa Pierre så kan kunde hjälpa oss att inhandla hamburgerbröd osv borta på Kiwi. och han var väldigt snäll och gjorde de. sen satte jag Monika på att städa vagnen,. för det var hon som stod där sist.. Så jag slapp. men jag har ju gjort andra nödvändiga saker idag.Plus att jag jobbat som vanligt.. tack vare det fina vädret så vart det ingen stress idag. ( ovanligt ).

Imorgon är det party party, Börjar med att ta ngr åk i backen tillsammans med Lonie och Lottie, så får Monika sova huuuuur länge hon vill =) Sen hem till oss och ut i solen med en strawberry daiquiri, eller ja flera stycken röstar jag för iaf.
Sen så ska vi väl ut och dansa eller iaf stå i baren och utforsta drinkar. Mitt och Lonies nya nöje.

Från och med Måndag blir det plugg plugg för min del. jag ska kunna hela boken utantill .. önska mig lycka till, jag kan behöva det ganska så bra.

Hem och fortsätta städa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0