iallafall på ytan..

Hej hej hallå..



Har inte haft den tid jag behöver till bloggen på jag vet inte alls hur länge. om jag ska vara ärligt så har jag inte haft ngn vidare lust heller,

Kan ju börja med att skriva att min mamma och hennes vän Rune är här uppe i Hemsedal och hälsar på.. Finner det väldigt trevligt. Vi har precis kommit hem efter att varit och ätit på kökken kroken. mycket trevligt och mycket god mat. fick ett väligt gott vin till som Rune bjöd på..Trevligt att se så mycket folk ute också, det märks att det är påsk nu.. tycker bara det kunde vara mera snö.. Imoron är det en vanlig dag för mig. jobb på cafet hela dagen.

Det vi gjort idag:
Fick sovmorgon tack vare Christian, ska väl inte säga sovmorgon, var egentligen ledig idag, skulle bara gå in extra om det var mycket folk. men det var lungt och skönt så den ända nytta jag gjorde var att baka en morotskaka.
Sedan så kom Lonie förbi så vi gick upp till huset och hämtade upp mamma , Rune och Monika. så gick vi bort till skidcentret och tog en fika i solen. mycket trevligt och jag tror det uppskattades från både mamma och Rune.. sedan hem och satt vid köksbordet och pratade och lyssnade på musik och drack lite dooleys. sedan gick vi för att äta mat..
Kan säga att denna dag vart mycket trevligt och älskar att ha min mamma här på besök. så får hon se vilket paradis jag lever i..iaf på ytan ..¨

Nu ska jag gå ut till de andra och säga godnatt. måste sova bort denna huvudvärk jag dragit på mig.

Ha det bra mina underbara.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0