Känns rätt skönt dock. men lite lustigt.

Nu är livet sådär ja ni vet, konstigt. Man är varken glad ledsen eller deprimerad. känns som man stannat upp i ngt mitt emellan. Känns rätt skönt dock. men lite lustigt. Det känns som om jag skulle kunna börja skratta när som. men också deppa ihop totalt.

Jag saknar faktiskt Finspång lite just nu. Allt är Monikas fel, hon tjatar helatiden om hur mycket hon vill hem. Då börjar det kännas i mig också. Ta det inte fel, men jag vill inte hem. men får jag inget jobb till sommaren, så har jag inget annat val, än att åka hem, men bara  över sommaren. Funderar lite på isf att skaffa en hund. Jag vill så gärna ha en hund. JAA jag vet vilket ansvar det är med hund. och frågan är om jag har tiden för en hund. men man kan ändå villja ha saker. Ngt jag får börja fundera på kanske. förstå en litel puppy. åhh såsött..

Annars här i Hemsedal skiner solen och det är alldeles underbart ute. Jag vill bara ut , ut ,ut, ut .. Men somliga har ett jobb att sköta.. Det tråkiga med denna dag är att Monika börjar jobba klockan 1 och Lonie jobbar heladagen.
Men det ger mig bara större anledning till att städa hemma. Röja upp i sovrumet och tvätta lite kläder.

Åter till arbetet, eller en cigg på det här kanske ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0