möta det jag lämnade åt ryggen och stängde dörren till!

Ett tag sedan!.




Sådär nu skriver jag igen. Kan ju börja med att jag inte vill sitta inne på cafet och jobba idag!. mera sugen på att sitta uppe på skarsnuten med en nice drink i det strålande solsken som är idag. och självklart imorgon när man är ledig så ska det vara mulet =/. Men oandrasidan, det är ju snart sommar, så kan man ta del utav många dagar som denna. Önskar bara det kunde vara 1 meter snö + detta underbara väder. men snön försvinner bara mera och mera. vill man åka snowboard kanske man borde ta tag i det nu innan all snö är borta..! Jag ber till GUD att det ska vara bra snö när mamma och Rune kommer upp..
Ohh jaa ni hörde rätt, min kära mor kommer upp och hälsar på mig här. har haft lite panik för att koma på saker man kan göra. men det är bara att åka till olika ställen på dagarna och äta god mat. men tror hon kommer treivas här i hemsedal. kanske inte finns sådär överdrivet mycket att göra. men själva omgiv´ningen är helt underbar.
och jag är glad över att hon ska komma upp!!

Sitter och kollar i Hemsedals tidningen Fjell Nytt och har precis löst ut finn fem feil. Den var inte så svår denna gång. tycker att Niclas är snäll som gör dem lite lättare, blir så sur annars när jag inte klarar ut dom!!
ska nog gå över till sudoku. härligt tidsfördriv.

Så ska jag väl skryta lite att jag är ledig Måndag och Tisdag =)) ska iväg till Krager Ö bara över natten. wie wie..

Som svar till dig John, Jag ska inte vara i Hemsedal i sommar, men ska ner till KragerÖ och jobba där tillsammans med Chrístian , Pierre , Sara och Johanna. Hoppas att Lonie följer med också. det är en tjej du inte träffat. men hon är underbar,

Ullis jag saknar dig jätte mycket också. trodde du skulle komma till Norge så vi kunde ses. vet inte om det blir så mycket till Sverige för min del i sommar.. tror jag åker hem till Nellies födelsedag. missade den förra året, men ska inte hända igen.. PLUS att jag måste till Norrköping också och fixa tatueringen på foten. vill få ordning på den nu snart. dum i huvet var jag som inte tog tag i de när jag var hemma sist.. och jag ber sååååå mycket om ursäkt att jag inte hörde av mig då. men jag hade så himmla mycket att stå i.

Saknar Jennie , Min söta underbara lillasyster
Saknar Anna, min allra bästa vän.¨
Saknar Elina och Nellie, Jannice och Leo, Lennie och Tommy, och självklart min lillebror Joel.
Mamma och pappa och alla andra mina underbara vänner.
Trodde denna sommar skulle vara i Finspång.
Men finns förmycket där som jag inte vill vara med om. men jag kommer ju och hälsar på och återvänder säkert ngn jag. när jag är reda att möta det jag lämnade åt ryggen och stängde dörren till!








Kommentarer
Postat av: Josefine

Om du är lycklig där, så ska du vara där du är. Men du ska veta att du är grymt saknad tjejen ;( <3

2009-04-07 @ 15:31:00
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: John Lindblom

Hejsan du' fan va gott va ska du göra där då jobba i restaurang eller?

Ps: Jag har träffat Lonie hälsa så gott!

puss

2009-04-08 @ 03:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0