så det började "brinna" i altanen

Grillning åt helvete  =))



 

Hehe, Ja gårdagen var rätt så kul , Lonie och Lottie kom förbi cafét och hömtade mig så gick vi och handlade nere på Ica, för vi hade bestämt oss för att äta ngt tillsammans. Det blev till att grilla. Och det gick som det gick. Tänk er 3 tjejer och 1 engångsgrill, Kan ju börja med det roligaste. Det gick hål på grillen så det började "brinna" i altanen. så Lonie sprang och hämtade en tallrik. efter ett litet tag sprack den, och det började "brinna" igen. så då sprang jag och hämta en plåt den gick dock inte sönder men värmen gick igenom och det började igen." När jag säger brinna menar jag att det började ryka från den. blev ngr svarta märken i altanen. sjukt kul hade vi då iaf. så vi tog grillpannan. så när allt var klart (trodde vi) så var köttet fortfarande rosa och luktade korv. så vi kastade in dom i ugnen en bra stund. men när dom var klara så var de fortfarande lite rosa och smakade korv. Måste säga att det var det äckligaste jag ätit på länge . förutom majsen vi grilla och hasselbackspotatisen. Till efterrätt gjorde vi egen fruktsallad med vaniljglass . :) underbart gott.

Under kvällen satt vi och kollade på varandras bilder och avslutade med filmen Fatsoo, ganska så vrickad film. men jag tycker personligen verkligen synd om honom.

Idag då? Vädret är sämst, så hoppas på att det kommer bli mycket att göra på cafét. Lonie och Lottie kommer snart.

MÅSTE komma ihåg att gå till posten idag..









Kommentarer
Postat av: ullis

HAHAHAHAAH! Du och engångsgrillar går verkligen inte ihop, kommer du ihåg när vi smälte sönder ronnys balkongstol xD

2009-04-29 @ 16:42:17
URL: http://pixlers.blogg.se/
Postat av: Lindy

Hahahhaa.. kom just på de när jag såg att du kommenterat. hahaha. jaa s¨hade vi sjukt kul :)

saknar dig ullis.

2009-05-02 @ 13:23:23
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0