vi tog en svslutande kväll

Jaha. nu är det dax återigen att uppdatera lite här tycker jag..
Sist jag skrev , skrev jag att mamma var här. men hon åkte i Onsdags . mycket trevligt att ha henne här. : saknar min mamma när jag inte har henne runt om mig.

Så veckan då. den har vart helt underbar.

Måndags: Vädret var helt underbart SOL SOL SOL. så Lonie jag Christian Rune och mamma drog till backen. och åkte. Helt underbart. Rune orkade inte åka så mycket, så han gjorde mamma sällskap på fjällcafét där hon satt och solade. efter flera timmars körning drog vi ner till skidstua och drog i oss 10 kanor öl , och en varsin hotlamomba (stavas?)
Efter de drog mamma och rune hem. vi fortsatte ner till stavkroa, med yttligare 3 kanor öl.  Strax efter de upptäckte jag att min mobil var borta. tappade bort den i ngr timmar. sedan ringde en trevlig norsk människa och sa att han hittat den. 
blev lite mellan fest hos Marlene / co. efter de ner till stavkroa igen.  jag drack för ca 1200. Monika lika så. Lonie också. menjag kanske var dränkt i öl för kanske 2000? kände mig smått mobbad utav Christian Pierre Lonie Monika Nicolina jaa alla typ :)

Tisdagen. Mindre roligt väder. men vi tog en svslutande kväll med Kina mat. Christian och jag bjöd. mycket trevligt.

Onsdagen blev mycket trevligt. efter mamma hade åkt blev jag deppig. tyckte jag kunde ha vart ledig mera. men man måste jobba.:!! men både hon och Runde var väldigt nöjda med veckan..
Efter jobbet gick Lonie jag och Lottie hem till marielle o Fredrik och grillade. alla var där. förutom Monika. men hon jobbade , så hon kom senare.. det var en mycket trevlig kväll. tror fan att alla blev jävligt fulla den kvällen. men alla var på bra humör så det var helt lyckat.. Tack Marielle och Fredrik för en underbar kväll.. och alla ni andra också.!! Tänkte lägga upp lite bilder här.. Orkar egentligen inte. men finns ingen ursäkt idag. för dom finns på min dator,.

'Torsdagen, Började mycket tidigt. satt  i en liten bil 5 personer bakfull. ja kan det bli värre. men det var en trevlig tripp. det var Jag, Christian Pierre Sara och Johanna som drog ner till Krager Ö. där vi ska bo i Sommar. mycket trevlig stad och vi hade solen med oss ner.. ja en enormt mysig dag.! hade vart bättre om man vart på topp..
Men jag måste verkligen säga att mitt liv är så bra just nu. jag mår bra. allt är bra.! MEN saknar en viss "grej" om jag nu får kalla det de.. jag vill inte nämna vad det egentligen är. men det är de som tynger mig de dagar jag är dyster..




Nu har jag skrivit massa strunt. här kommer lite biler. Enjoy.



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0