And in teaching you will learn

Lätt irriterad!!! Stressade igenom maten för att komma hem och kolla klart på One Tree Hill. ska börja på stjätte säsongen..! Men näää Mitt internet hade lagt av. och det stod på samma som när jag gick hemifrån.. IRRITERAD!!.

Annars var det väldigt trevligt borta på hemsedal cafén. Hamburgaren var väl inte så god som jag trodde, men den gick ner och nu känns det som jag har matkoma, men att gå i rasktackt hem försvann lite utav den känslan iaf.

Nu är det bara 5 minuter kvar på 1:a och 2.a avsnittet.. ujja ujja ujja. kom igen..

Det jag gjort idag är att vara nere på Cafet 2 ggr. först var det frukost sen var det att vänta ¨på alla som skulle med och äta.  sen har jag plockat bort lite här hemma från igår. sedan kollar på One Tree Hill. blev tyvärr ingen backe idag. MEN Träffade Marie på cafet förut och vi skulle ta ett kvällåk imorgon :)) Kul att det är ngn som vill åka med en nu när Lonie och Alexandra är i Sverige..

Känner mig smått patetsikt sitter och lyssnar på Phil Collins tarzan låtar :)) men jag tycker om dom. härlig text.

Oh, the power to be strong. And the wisdom to be wise. All these things will. Come to you in time. On this journey that youre making.Therell be answers that youll seek.  And its you wholl climb the mountain. Its you wholl reach the peak
Though theres no one there to guide you. No one to take your hand. But with faith and understanding-.You will journey from boy to man.In learning you will teach. And in teaching you will learn. Youll find your place beside the. Ones you love
Oh, and all the things you dreamed of. The visions that you saw. Well, the time is drawing near now. Its yours to claim in all

Bye!! =))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0