Jag vet inte hur jag ska förklara

FETTISDEN



Idag är det den dag man får äta hur mycket semlor man vill ;) Eller ja, ngt i den stilen. tror inte dom har semlor här i Norge varken Ica eller ngt annat ställe har semlor. Hade jag vart lite smart för omväxlingsskull, kunde jag ju ha gjort ngr semlor till Cafét . men det slog mig just nu.

Idag blir nog en konstig dag har jag på känn :-s Jag känner mig glad och pigg samtidigt som mitt samvete tynger ner mig. ngt i kroppen låter mig inte vara glad. Jag vet inte hur jag ska förklara. så jag struntar i det. men ngn som läser kanske förstår hur jag menar. och i sin tur vet att det är en konstig känsla att beskriva.

iKVÄLL är det iaf kvällsåk. och jag är hur sgen som helst på att åka. ska bara se om Johanna sara eller ngn har lust att åka.. Alexandra jobbar hela dagen Lonie är i Sverige och ja. Alla verkligen alla jag umgås med är i backen just nu.och jag fick stanna på jobbet och jobba .. men ngn måste ju de..

Men nu kom Alexandra A och Magnus, så nu har jag lite sällskap =))

Lite nya bilder. eller. ja de är ifrån julafton.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0