Kan väl inte bli annat när alla

Sverige om 3 dagar =))



Har inget att skriva idag.. Tänkte bara säga God Natt. Ska kolla på filmen Australia nu. längtat efter den filmen länge nu. så äntligen har jag den på ´min dator.

btw.. Har haft lite måndagsmys med Alexandra och Monika. blev grönsaker och dipp tillsammans med 2 filmer, myspys.
annars idag har jag bara jobbat och degat- väldigt lungt på cafet dock. men skönt de en dag som denna. har inte vart på topp idag, men genast nu känner jag mig piggare.. Kan väl inte bli annat när alla i huset tar allt varmvatten så man får duscha i minus grader, Överdriver like always, ;)
Ni fick iaf läsa lite från min blogg idag,.

Till sweden på Torsdag.. 
Anna dåååå får vi kramas, ´men mina första kramar ska Nellie och Leo haa""!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0