men tror jag hoppar de och drar ikväll

Ligger i sängen. gick upp ett tag. men det är inte roligt att vara ensam hemma så la mig här igen och kolat facebook och svarat på 400 jävla frågor, samtidigt som jag pratat med Elsklingen på msn. hon har nog lika tråkigt som jag." jag är rätt sugen på att dra ut i backen. men tror jag hoppar de och drar ikväll med Annie istället.. knät har börjat ge med sig nu. det är bra. var nog bara en överansträgning där. Som Michelingubbe kan man bli ganska så tung .. haha

Jag vet att Monika var sugen på fest ikväll. =)) kan gå ut och dricka lite med henne . hon fyllde ju som sagt år i Fredags.  men jag är inte alls sugen på att gå ut. men jag är ju ledig imorgon också så kan lika gärna passa på!"

Har inget mera att skriva.!Ha det fint

Bye =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0