mer eller mindre just kommit

Vad gör jag ? ja jag sitter i soffan. har mer eller mindre just kommit hem!: Var kvar länge på cafét. satt kvar och pratade med en viss person på msn. hehe knas knas! Sedan pratat med Anna väldigt mycket idag fram och tillbaka. trevligt att prata med henne. förutom de problem vi pratade om. just nu skrattar vi bara åt de. Gick hem för att hämta Ipoden sedan ner och la mig i solariumet i 30 minuter. väldigt skönt.. Nu är det bara att vänta tills Monika kommer hem så hon ska smörja in min rygg =))
Ne nu har jag precis ätit och ska lagga mig och kolla på nya avsnittet utav Gossip Girl. sedan blir det One Tree Hill. det är fest ikväll men jag är inte alls sugen på det, tyvärr.. hade vart trevligt. men så känner jag inte för det eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Vill försöka komma till Gol. får kolla upp de lite närmre ..


Ha det fint

    ©                           Bye!! =))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0