Och förstöra stämningen.

Irriterad


Nu sitter jag hemma. blev inget kvällsåk. När jag kom hem och pratade med Johanna så kände jag bara inte för det längre. hade tänkt och ge det ett försök , men nä. Skulle bara åka okring och störa mig på vissa saker, så blir ingen mera bräda för mig på evigheter. Det är lite sugit när man tänker så..Men hur kul är det att gå ( åka) Omkring och vara irriterad . tillslut vill ju ingen vara med mig =)).

Ngt bra har hänt. Jag har lagt godiset på hyllan och börjat med Naturgodis och frukt och grönsaker yeah"!  bättre de än allt sött heladagarna..

Ikväll blir det soffan med Monika..  ska kolla på film eller serie. har inte planerat vad det blir än.. Kommer folk hit ikväll. men känner inte för att vara social.. kommer bara som sagt vara irriterad och förstöra stämningen. därför bättre och bara vara för sig själv.

Om dag får jag krama om alla där hemma =))









Kommentarer
Postat av: Josefine

Du måse höra av dig när du är hemma, MÅSTE!!!

2009-02-24 @ 20:58:35
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0