skyll på de du

Sitter på Cafét och pratar med Mamma och Rebecca på msn.. önskar att tiden kunde springa fram lite fort. Verkligen ingen lust till att jobba mera idag. Jag älskar verkligen mitt jobb. det är inte de, men verkligen inte sugen idag. Men jag har iaf vart lite duktig att bakat idag. Brownie och äppelkaka.. Så nu har Emmy lite att sälja imorgon när hon. jobbar.. skulle egentligen ha gjort Paj idag, men förlåt orkade inte stå med de också. plus att det finns lite kvar. Emmy är så duktig så det får hon göra. ska be henne göra Chokladbollar också. Hade mer än gärna gjort det. men kan inte har lösnagar .. och det fastnar så mycket skit under dom så.. :)) ( jaa du Lindy, skyll på de du)
Sjukt tankesprid idag, vanligtvis brukar det vara lätt att skriva då. men inte idag.



Josefine tack för din fina kommentar.. bara så du vet läser jag din blogg, och följer din graviditet .. ses snart pusss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0