Det tar verkligen på krafterna

Alla ♥ dag



Nu sitter jag på jobbet. och känner mig likadan som jag  förra Lördagen jag satt här, Super trött. men det går. lördagar brukar gå undan. Det ända tråkiga med Lördagar är att alla verkligen alla jobbar.

Se vad som händer idag. jag vet iaf att jag ska bort till Spar och köpa hårfärg. Orkar inte se ut såhär i huvudet. Måste få bort utväxten. Efter de blir det självklart att färga håret. sedan lägga sig i den sköna sängen och kolla på ngn film.Jag har ju filmen Bröllops duellen Det tar verkligen på krafterna att jobba först heldag på Cafét och sedan 4 timmar i vagnen på natten. det blir 13 timmar. kanske piece of cake  Men att köra så två dagar i rad blir man lite smått cp . Även om Monika och jag har det jävligt roligt när vi står där så känns det dagen efter.

Började skriva detta inlägg för 2 timmar sedan. men det blir jämt så, när man får kunder.!

Pierre har iaf vart förbi här en liten sväng. vi bytte ngr ord . sedan skule han hem och vila ,








Kommentarer
Postat av: John Lindblom

Hej mitt Hjärtat skulle bara säga att jag läser din blogg ofta, och jag älskar det/ PUSS

2009-02-15 @ 02:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0