Efter mycket ståhej där så åkte vi vidare

En vanlig jävla dag!




Då hamnade jag på bloggen igen efter 4 dagar. Bara så  ni vet har jag varken har tid eller lust att skriva, eftersom jag inte haft ngt att skriva.! Men jag kan ju dela med mig till er att jag åkte snowboard hela dagen igår. Började as bra. tog 2 åk i pisten helt felfrit . och jag var grymt nöjd med mig själv! Sedan så ville Pierre Mikael och Marie åka ofpist i Gummiskogen. Så Johanna Sara och jag åkte ngr åk i pisten. så jag åkte med Sara som också håller på att lära sig åka. Det gick jätte bra för henne igår tycker jag. Värre för mig. efter vi vart och ätit så drog vi upp för Tinden, skulle åka lite ofpist där. men jag fastnade totalt och stod stilla jag vet inte hur länge. Sjukt arg blev jag. trodde först bindningen gick sönder. men det var väl mest min panik. var ett stup precis under mig. Efter mycket ståhej där så åkte vi vidare, vad gör jag då. kör på en sten. SJUKT arg var jag vill jag lova!!!! Jag ville bara där ifrån. och HEM: HEM HEM HEM!! fick ta bussen för de andra skulle ta kvällsåk. men jag var för trött och arg.

idag vet jag inte alls vad som står på schemat. SKA iaf städa hemma. nere i "mitt" badrum ser det ut som kriget. ska fixa iordning de. och ta reda på alla mina kläder i hela huset. sedan plocka här och där.!! MÅSTE komma ihåg att köpa med lite små saker hem! diskmedel tex.

Tack John för din kommentar. blev jätte glad när jag såg den .. Du ska veta att du är väldigt väldigt saknad. Du får komma upp och hälsa på snart :) U R MY ANGEL!! :)

Orkar inte skriva mera. nu ska haf prata med Monika på msn :))








Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha gumman det är riktigt kul o läsa din blogg. kan tänka mig hur sur du va när du fastna :) Hoppas tiden går fort, så du kommer hem o vi kan ses :)

2009-02-18 @ 16:42:43
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0