Har man tur finns de kvar när man själv börjar fatta...

Det finns det saker i livet man absolut inte kan fixa själv, men som man måste fixa. Betyder det att man alltid är beroende utav någon?Betyder det också att man måste hitta någon som fixar det åt mig, jag vill känna att jag inte är beroende utav någon. Just nu är jag inte de. men det kommer stunder och vissa saker i livet när man behöver någon för saker man absolut inte kan fixa själv, gör det mig till en dålig människa? eller kanske inte dålig, men något åt det hållet? Sen har vi ju det där med att skaffa barn. det kan man inte fixa sälv, då behöver man hjälp.Eller ja, man kan du istor sett fixa det mesta. det ända är att killen får en erektion. men det är ju vanligtvis inte så svårt. hittade just på google

Män med en erektion sjukdom ofta vill ha sex, men deras penis inte blir stel tillräckligt eller inte får hård alls. Det kan även hända att penisen är hård i början av att älska, men blir mjuk efter ett tag. När en man har druckit för mycket eller är väldigt trött det är vanligt att dessa problem uppstår. Det är när de klagomål är vanliga eller är alltid att man kan tala om en sjukdom. Erektion problemet kan minska viljan att älska och roligt att göra kärlek.. Men ofta är rädd att det kommer att hända igen nästa gång. Partnern kan också ha problem med det, som att vara rädd för att inte vara attraktiva längre eller besviken.  Jobbigt, de problem har ju inte vi tjejer ;)

Nu var det absolut inte det här jag syftade på. men fingrarna skrev åt det hållet bara..! :) hehe.. Men kan ju alltid vara bra att veta.!!



Att kunna ta ansvar och att vara självständig är två viktiga komponenter i den sociala utvecklingen hos människor. Förmågan att sätta sig in i en annan människas situation är en tredje.
Välja bort sina egna drömmar för någon annans. För nej, den handlade inte om att "karriären är meningen med livet" utan om faran i att prioritera bort sig själv.

Många gånger utan att först märka det. I början kan det kännas helt naturligt, till och med fantastiskt, att plötsligt vara behövd. Uppskattad. Avgudad - till och med i träningsoNverall! Det är ju banne mig roligt att laga middag till honom eftersom han blir så himla glad. Plötsligt sitter du där och receptsurfar på gräddiga kycklingrätter för två och spenderar glatt en halv förmögenhet på er fredagmiddag. Och så härligt att åka till landet bara ni två, ägna helgen åt ärenden och Ikea, umgås med hans vänner som är nya, spännande och faktiskt hur trevliga som helst.

Tjejkompisarna som ger beska kommentarer? Som gnäller när du bara tar ett halvt glas vin och går direkt hem efter middagen istället för att hänga med ut? Som bara lyssnar halvhjärtat när du efter några minuters prat kommer in på fotbollslaget han håller på, vad som hände på hans jobb och han vad sa igår när han... De fattar ju inte! Har man tur finns de kvar när man själv börjar fatta...

Storasyster, lillasyster, eller mitt emellan? Det kan ha haft ett avgörande inflytande på att du blivit den du är. Beroende på plats i syskonskaran hittar man olika strategier för att få föräldrarnas kärlek,


Nu har vi det där som är så vanligt hos mig. Meningar med toma ord!. ber så hemskt mycket om ursäkt.

Jag är glad iaf, bara mycket tankar och mycket som måste ut ur fingrarna. när jag började skriva lät allt så vettigt i huvudet. hoppas ni finner ngt vettigt i detta.

Nu ska jag ringa Johanna, och kolla om det blir backen idag. trött på att ligga hemma. annars blir det ner till Cafet
Ha en trevlig dag!

Bye!!  =))


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0