Kan tänka mig att det är såhär

Fredagen den 13:e



Se vad som händer idag. till min vanliga otur så dyker väl det upp något!

Annars idag är det först jobb på cafét, lugnt och skönt just nu, men det har ändå vart lite speed. Både Monika och jag slutar klockan 16, då ska vi gå förbi vagnen och kolla vad som ska ut och fixa lite där. Så ikväll/natt blir det att stå där och sälja våååra goda hamburgare för endast 100:- sinnessjukt dyrt, men man tjänar ju pengar på det iaf.. Mellan 16 och 00 ska jag försöka klämma in ngt att äta, en film sedan sova. det blir ju bara ¨få timmar i natt eftersom jag ska upp imorgonbitti och köra Cafét, men det går fint, har klarat det förr. Blir även vagnen på Lördagen. men det spelar ju ingen roll, är ändå ledig på Söndag det ända är att jag  ska försöka ta mig ut i backen och åka lite med Lonie. Måste bara komma ihåg att köpa ett knäskydd innan de.

Alexandra och jag drog till backen igår, var en trevlig dag förutom att jag skämdes ihjäl de första åken. mitt knä vek sig helatiden och jag rammlade omkullI flera ggr. men  de sista 2 åken gick det riktigt bra. jag är nöjd. Igår måste jag ha rammlat på ngt konstigt sett. har sjukt ont ¨på hela vänstra sidan.  Sedan fick jag ett slag på knät utav min egna bräda. vilken tur att det var det högra ;) Jag tycker det är så pinsamt att ha ett cp knä. kan tänka mig att det är såhär 80åringar har problem med sina leder och knän. Men har ju fått höra innan att jag är mognare än min ålder yttligare ett täcken ;)

Så nu är frågan den vad man ska äta idag. Skulle vara gott att ha mamma här med någon utav hennes köttgrytor, men så är inte fallet. och jag vill inte ge mig på ngt så avancerat., och jag kan ju inte tvinga sjuka Christian till att laga mat åt mig yttligare en dag denna vecka.

Nu kom Alexandra Strömfors och Alexandra Alfredsson så alexandra ggr 2 :))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0