Nu är jag bunden av det liv

Me myself and I



Jag är så trött på att vara här ,genom alla mina barnsliga rädslor .Och om du måste lämna, jag önskar att du skulle lämna.För er närvaro fortfarande dröjer här, och det kommer inte lämna mig ifred
Dessa sår verkar inte läka, denna smärta är alldeles för verklig ,det är bara för mycket den tiden kan inte raderas
Och jag höll din hand genom alla dessa år ,Men du har fortfarande aldrig släppt
 Du brukade fängsla mig genom din resonating liv. Nu är jag bunden av det liv du har lämnat bakom ,ditt ansikte det förföljer min gång trevliga drömmar. Din röst den jagade bort alla förnuft i mig
Jag har försökt så svårt att säga själv att du är borta ,Men även om du fortfarande med mig .Jag har varit ensam hela tiden



Sitter på Dinkys ( Cafét ). Alexandra och Tom är här. så är inte själv iaf.. Vet inte alls hur länge jag kommer att ha besök, men Tom sitter nog här tills han går på jobb :)) så tråkigt att vara här själv, när det är så lungt och stilla.

Annars idag efter jobbet ska jag som nästan alltid bara ta dte lungt hemma. känns inte som om jag har energi till att göra ngt, iaf inte på den sista tiden.. vilket gör att jag känner mig till världens tråkigaste människa. men laddar batterierana nu när jag kommer hem till Finspång.. känner egentligen inte alls för att åka hem. det kommer bli underbart att träffa alla där hemma. men jag vill åka snowboard dagarna i enda. och om jag ändå ska vara ledig så vill jag ju vara de här.. men inget går upp en hel dag men Anna Jonna Elina och alla där hemma.!! och få pussa sönder Nellie och Leo. mina små änglar .
Längtar tills den dagen jag får egna barn. små knoddar som springer omkring  se deras utveckling och bara lukta på dom.  Men den dagen kommer väl den med!!









Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en låt du har i början av inlägget?

2009-02-26 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0