Eller lätta på hjärtat

•Till mina vänner•


Känner mig extra omtyckt idag =)) Sitter här i sängen , som jag gjort i stortsett heladagen. Ska strax gå och tvätta av sig sminket och slänga på en film. men kollade igenom alla bloggar innan,

Så först lillasysters blogg kolla de fina rader hon skrev om mig http://Vackrazzt.blogg.se

Sedan Elsklingens blogg
Http://Almabonita.blogg.se

Ni gör underverkt mina änglar, de dagar som idag, när man mer eller mindre känner mig hjälplös så ser man att det iaf alltid finns ngn där ute som bryr sig. Och som svar till dig Jennie mitt hjärta, tror dock inte jag kommer hem till min födelsedag. jag hör av mig till dig så fort jag är på Svenska gränsen. så har vi ju varandra på msn.. Om jag kommer hem nu snart så går vi ut och fikar och firar oss tillsammans . Only you and me .. Du fyller ju moppe iår ;)

Förut här i min ensamhet satt jag och tänkte på vilken tråkig människa jag blivit. helt seriöst alltså. Till skillnad från hemma, så fort ngn ringde om ngt ut och gå, ut och fika, bara sitta hos ngn och hänga så var man på. här frågar folk hela tiden om man ska med till garajsen eller elgen. svaret blir nästan Nej varje gång.. Här är alla så ytliga. man kaninte säga vad som helst till ngn här, eller lätta på hjärtat.. för man vet ärligttalat inte om det går vidare till ngn annans öron. Självklart så tycker jag väldigt mycket om människorna här. trivs i deras sällskap. men alldeles förmycket har blivit förstört här, man är så va n att kunna berätta vad som helst,. självklart så syftar jag på Elina, Anna, Jonna , Jag vet att jag kan lita på er alla. och jag älskar att bubbla med er alla.. Tiina . Josefine Söderberg, Sandra Nillsson. Ja ni är flera flera stycken knns som om jag får dåligt samvete när jag inte skriver er alla. men ni vet vilka ni är mina kära.. Har ju även en ny skvaller kompis och det är ju Jannice självklart..  Men helt ärligt talat alltså . vad skulle jag göra utan Monika här uppe?? Visst jag har Christian som har blivit en så jätte bra vän. som jag kan prata med allt om..
Men hallå lite girl talk from time to time..
HerreGud, får inte glömma min kära mamma, som jag verkligen kan prata med om ALLT

Denna helg har gått fort, men samtidigt grymt långsamt. har vart ledig från cafét sedan Fredags.. behövligt absolut men  seeeeega gatan när alla andra i denna by jobbar..

Nu över till att tvätta ansiktet och bädda ner mig i den nybäddade sängen tillsammans med en film. så jag kan somna gott.. Tidig kväll. men hoppas på att må bra imorgon.








Kommentarer
Postat av: Fia

Jag saknar dig Lindy! :)

2009-02-23 @ 14:31:50
URL: http://sowfiijah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Älskar dej syster ! :)

2009-02-23 @ 20:23:11
URL: http://vackrazzt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0