jag vill inte vara med om det här länge till..

En pussdag med mina barn!



Nu är jag hemma igen. Det är helt underbart att få pussas med Nellie och Leo som jag gjort heeela kvällen. Idag har jag träffat Anna, Josefine Sofia Elina Jannice Mamma Robert och Anderas. Och vart och fikat på mitt favorit ställ P2 =)) Saknar verkligen det Cafét. världsmysigt.

Har en stor klump i magen som jag inte blr av med. sjukt jobbigt. Jag tänker på allt i mitt huvud samtidigt som gör allt myket jobbigare och kan inte komma fram till ngt bra. Ska jag vara ärlig vill jag bara tillbaka till Hemsedal. 
Haha bara så ni vet ska jag bosätta mig i backen när jag kommer tillbaka.  Här hemma finns det ingen snö. sjukt tråkigt det är blött och snuskigt. här. Till er som jag sa till herromdagen att jag saknade regnet. GLÖM DE"!!!!!


Brevet till Monika som jag lovat henne

Monika:
Saknar dig jätte mycket. och jag hoppas du saknar mig =)) hehe..
Resan hem från Oslo till Örebro var värsta plågan. jag somnade i 10 minuter vaknade . somnade om 10 minuter och höll på så kanske i 2 timmar. Först när vi satte oss på bussen var den full, så vi fick sitta brevid två främlingar. med sedan sa han som satt brevid mig att C kunde sätta sig där. det var då jag kunde somna vill inte sitta och snarka brevid ngn främlig heller :))  HAHA så var det ett stackars tjej som inte fick plats på bussen. så hon kunde inte åka med.. Men över till ämnet.. När vi kom fram till Örebro så tänkte jag inte riktigt på att det var långt till Motala. men vi var faktiskt 12 mil där ifrån. så det ända jag tänkte på i bilen var att få krypa ner i sängen. Vilket jag nästan gjorde på direkten. Tomas skrattade åt mig, när vi kom in i huset. han tyckte jag såg helt förstörd ut. Vaknade runt 9 på morgonen utav att en Kanin hoppade omkring. hehe.. Sen frukost sedan var Lisa snäll och körde oss till Linköping. där jag tog tåget till din hemstad Norrköping.sedan 410 hem.. Du ska veta att jag har rest och suttit stilla i nästan ETT HELT DYGN!!: Vet inte om jag orkar åka tillbaka Monika, du får ta hand om Hemsedal utan mig ;)) Nejdåå. men kommer nog tillbaka snabbare än väntat.
You are my shining star..
Och DUUU"" Lycka till i gGrill Vagnen ikväll

 Sjuk konstig känsla i kroppen förövrigt. jag vill inte vara med om det här länge till..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0