lite smått förbannad eller irriterad

Okej mamma, nu ska jag allt ge det ett försök, fungerar det inte denna gång får jag väl isf skriva först i ett stavningsprogram och kopiera in det här. Men på något sett blir det inte alls lika roligt, och ja , skulle ni tycka att det var riktigt jobbigt att läsa min blogg p.g.a mina stavningsfel skulle ni isf inte läsa, skyll er själva .. Men som jag började med att säga! Jag ger det 1 försök.

Igår kväll fick jag ett sms från mamma, där det stod att om jag hade möjligheten skulle jag ringa upp henne, trodde det hade med resan hit att göra, men så var inte fallet, hon satt hemma och hade smått tråkigt och behövde lite hjälp med att komma in på mobiltelefonens msn. Rätt sött finner jag detta! Men samtalet fortsatte i 1 timme och 20 minuter. Blev om allt och ingenting. som sagt tidigare i detta inlägg så pratade vi om skriv och lässvårigheter. Så kom vi in på bloggen, att hon ser en stor förbättring. Ointressant för er att sitta och läsa detta kanske! Så vi går över till något helt annat!

Nu sitter jag här vid mitt lilla bord. Tom kom just, Så vi sitter och små pratar, egentligen pratar vi inte med varandra vi bara pratar högt med oss själva, för att det ska låta som om vi pratar med varandra! och jag försöker finna ord  så jag kan skriva lite här i bloggen men det går ju absolut inte.! Någon kanske borde göra mig lite smått förbannad eller irriterad, då brukar jag ju kunna skriva.

Idag händer väl inte så mycket. Mikael / co ska till Skogstad och äta tacobufé senare ikväll, efter det blir det Garajsen, men får se vad jag känner för, det är ju inte förens ikväll. Monika jobbar på Ica till 21 ikväll. John (diskarn) jobbar på skarsnuten ikväll. Christian ligger hemma och är sjuk. så blir kanske en solning efter jobbet sedan hem och pilla naveln och vänta på att Monika ska komma hem! För jag har ingen lust att äta taco, är inte så förtjust i taco!


Seeya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0