men det verkar inte finnas ngn som bryr sig

Shopping i Linköping



Nu ska jag beklaga mig i den här bloggen igen.. Jag vet inte men jag känner mig så grymt tråkigt just nu!: jag vet inte alls vad jag sla skriva. jag vill ju inte säga allt för mycket heller.. men jag behöver verkligen en viss person just nu. Inte för att det kanske skulle göra ngn fysisk skillnad. men att bara ha "den" här.

Ikväll då! Alla ska ut. =// Och jag har verkligen ingen lust till att gå ut. tyvärr - Känner inte för de. känner inte för att var bland människor. SJUKT för att vara mig jag vet. vanligt vis älskar jag att vara bland människor. det är väl alla känslor i kroppen som hoppat upp och försötr mig lite grann. men jag lovar att jag snart är gammla Lindy

Idag har Elina jag Robert och Robin vart i Linköping och shoppat och ätit på McD :)) väldigt trevligt må jag säga. men jag var sjukt trött redan vid 4,. Lagom tills vi skulle åka hem!!
Innan Linköping var det en långpromenad med Jannice och Elina plus hundarna. lika såigår kväll. jag har saknat att kunna gå ut och gå rundturer.´-
När vi kom hem så sprang vi över till ´Jannice och kollade på hennes outfit som hon skulle ha ikväll. riktigt snygg blev hon Biker Brud mhhmm!! grymt grymt snygg,,

ORKAR INTE MERA NU!!


SAKNAR HEMSEDAL!!!!



Monika:

Skönt att få prata med dig förut. saknar dig och vill vara hemma hos dig i Hemsedal.  Annars idag har jag inte gjort mycket mera än det jag sa till dig i telefonen. handlat underkläder för 1 000 :- och två tröjor gör 900:- men fick rabbat på den dyrast så det blev bara 650:- yeah!! och jag älskar båda två. ihh verkligen Lindy kläder. färg-glada och fiiiiina!
jag hoppas du har det bra i Hemsedal. och att det inte var allt för tråkigt att stå i grillvagnen utan mig ;) hehe Jag brukar ju alltid börja bitter och sur. men men. Du ska veta att jag är sjukt nervös inför Måndag. men jag ringer dig så fort jag kan. You'll be the first. like always. men det verkar inte finnas ngn som bryr sig mera. det är bara de där nyfikna personerna. But I will not tell.. Vill du veta att det känns redan bättre att skrivit till dig här. Jag ringer dig senare eller kanske så fort jag är klar med bloggen.. Jag har ju lovat att skriva till dig här varje dag =))



Imorgon har Lennie och jag sagt att vi ska på Bio. Men först ska jag hem till pappa och umgås med dom där. Ska ringa Jennie och fråga om hon vill ses också. Så får Joel sötnos följa med också.! Saknar er mina småttingar.!!









Kommentarer
Postat av: jennie ..

Hejsan :) när ska vi umgås saknar dej massor .. :)

jag har en present till dej oxå

pussar jennie

2009-03-01 @ 20:28:48
URL: http://vackrazzt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0