Vet inte ...

Vet inte vad jag ska skriva.! Tyvärr har all insperation försvunnit =//

jag är glad för min bästaväns skull. Hon har hittat kärleken :)) äntligen en kille som verkar helt underbar .. Om någon förtjänar en bra kille är det hon. Saknar verkligen dig Anna. men skulle jag komma hem nu skulle vi aldrig ses. för du har det alla vill ha. det är nykära. man gör inget annat om dagarna än att gå och tänka på just den personen. och när man ses så vill man bara krama om han och pussa tills man inte får ngn syre :))

Annars idag händer det inte alls mycket. sitter i soffan och skriver lite med Monika på msn, har precis stoppat in pizzan i ugnen. satt här i soffan och blev sjukt sugen på en. Det är afterski idag. var sugen tidigare idag. men suget släppte när jag satt och tänkte på att jag skulle bara vilja ligga här i soffan. trött efter helgen.

Fredagen, jobbade i grillvagnen.
Lördagen. jobbade på cafét och grillvagnen,
Söndagen. upp tidigt för att vi skulle ut och åka bräda, bliev dock bara 1 åk för mig och det var ofpist. tappade bort de andra jag åkte med och valde väg själv. VILKET JAG ALDRIG MER GÖR OM!!: Men det var på ngt sett lite kul. stor prövning för mig, sedan märkte jag att jag tappat bort liftkortet jag lånade utav Josefine. Jag tog mig ner med ett skadat knä, men varför gråta över de. jag kan ju gå iaf!!Det finns ju de som bryter sig i backen. vilket jag inte har lyckats med. Men jag åkte iaf ner till Josefines jobb och satte mig och myste med en bortsprungen boxer. Efter ett tag kom Christian Pontus och Erik, så vi gick in och tog en öl och beställde mat . drack lite till sedan kom Lonie och vi fortsatte dricka tills klockan var ca18. sen hem och duscha. efter ett tag blev det fest ., men jag mådde så illa tack vara knät. så jag gav upp och gick ner till källaren och kollade på Walk the line.! sedan somnade jag ganska så djupt.

Idag har Monika och jag vart duktiga. vi har städat och rensat ur vagnen på skärp och kartonger. sedan gick vi båda och solade . sjukt skönt. Vi pratade först om att åka till gol men fick inte tag på ngn bil. eller tjaa vi försökte väl inte heller sådär jätte mycket..


vart iväg med Alexandra ett tag. och det är två timmar sedan jag skrev det översta ^^

Ska alldeles strax gå och duscha. slänger väl på en film och försöker sova sedan. är sugen på Moulin Rouge. men vet själv md mig att jag kommer snabbspola mellan låtarna. kanske ska kolla klart på blood daimond.. somnade visst igår.

På torsdag blir det snowboard med Alexandra igen, ska bli trevligt faktiskt.. känns som om jag lär mig mera när jag åker med henne än ngn annan.!! hon är hård och envis . Kan behövas ibland när det kommer till mig. =)) slarvfiiia :!!!!


nej till vattenfallet och sedan ner i varma sängen =))

Bye!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.. Vi skulle visst ses och umgås. !! Bara för att jag är nykär betyder det inte att jag glömmer dig ! (L) Puss // A

2009-02-10 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0