är det att vara kompis

Sitter på cafet och degar. tror jag är ledig idag. Emmy kör sitt  eget race.. :) Skönt att sitta och häng på sitt eget cafe.:! Nu idag har jag inte tänkt så mycket på det dåliga.. Hoppas det förbli så idag. Vi ska ha lite middag hemma hos oss idag.. Johanna och Sara skulle komma. och jag hoppas verkligen inte att det blir massvis. då tänker jag gå ner till min källare och sitta där.. det väcker för mycket minnen. Inget egentligen som förknippas med alla människor här. men mycket ljud. då springer man in i sin lilla värld och tänker, tänker på det deprimerande. varför ska det bli så jobbigt jag sitter lixom 90 mil ifrån er..! lika bra det .. annars skulle min handligar bli så omogna och barnsliga. Och det värsta är att du vet de.. och vem nöjer sig med en kvart när det sedan är över och jag brutit ner dina känslor som du just gjort mot mig. är det att vara kompis ?¨



Grattis Rebecca*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0