det är bara att se vad som händer.

Då är man på jobb igen. har plockat massa bakom. slängt skit osv :) sedan  småstädat på andra ställen. imorgon ska jag ta med fönsterputs och torka montern igen.! helt sinnessjukt vad det blir smutsigt fort.!! idag är det annars en väldigt lugn dag! skönt det med. iaf när man är så trött som jag är. sov inte alls bra inatt. vaknade av minsta lilla. var nog för att johnblund inte var hemma ;) -nevars-  Förstå att jag låg och snoosade i en timma!! fy bubblan.

Annars igår så gjorde jag inget vettigt. kollade på Greys Anatomy och sedan pratade med Mamma i över 1 timme. vi satt och skrattade mesta tiden. lite intärnt. men sjukt kul.. saknar mamma väldigt mycket. saknar alla väldigt mycket. Mamma berättade att Nellie springer omkring och bubblar som bara den. Leo växer jätte mycket. och även han går och småbubblar. :)

P
ratade nyss med Sara och Johanna. dom skulle komma hit snart sa dom. de skulle bara diska och städa lite sedan upp till Skarsnuten och hämta bilen. Se också om Alexandra Alfi hänger på. Så spikade vi att det blir film och Marängswisch ikväll :) Yeah!. går det att vara mera onyttig.

Sjukt sugen på att åka bräda är jag. jag vill så gärna lära mig åka ordentligt swischa förbi alla och inte rammla 1 ända gång. men det kommer väl snart de med. vill lära mig allt på 1 och samma gång. Ska tvinga med Sara och Johanna ut nu ngn dag. se hur de går. Btw så pratade jag och Alexandra om att ev åka Onsdag eller Torsdag. hoppas det blir av. se om det blir ngt jobb i vagnen på Onsdag. men det tror jag inte. det är bara att se vad som händer.

Me miss you Anna. me miss you very mutch!!

Nu åter till att inte göra alls mycket. ska nog skura golvet här bakom. i brist på att göra ngt annat. :)


***
Grattis till Annie som blir gammal idag 23 år var det va ;) hehe. !

***




Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0