för att ni ska ha ngt att göra

Jahaa ja! Varför är det så tråkigt att vara själv hemma!? Visserligen ska jag ju iväg snart. men bara själv saken att vänta.
Idag blir det iaf ut och åka i backen med Johanna och Sara" ska bli väldans trevligt. ska ringa till Alexandra och se hur hon mår och om hon ska med !!

Ingen skrivlust. men skriver lite för att ni ska ha ngt att göra. jag vet hur dte känns att sitta framför datorn och gjort allt man ska göra. då hoppas man bara på att det ska finnas ngn blogg man kan läsa!! Nu när Anna och Jonna inte är så aktiva i deras då blir det ju tråkigt, istället läser jag min lillasysters blogg. Jessica Waleij, hon är en jävel på att skriva. och det är rolig och lätt läsning. Josefine Söderberg skriver ibland också. och så Pernilla. jag vet att jag har glömt ngr nu. men de va de som poppa upp i mitt huvud."

Nu ner och sätta på sig underställ :)
 lite bilder kommer upp senare idag !!

Bye =))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0