grattis till dig :)

Grattis min sötaste underbaraste :)


Ja du må du leva ja må du leva ja må du leva uti hundrade år :) hehe



ja nu sitter jag på cafet igen. Lonie är här och håller mig sällskap. ni ska veta vilka problem vi haft med Photoshop. men tack vara min underbara kusin rasmus så klarade vi av de. Yeah!!

Igår kväll blev det kvällsåk med Lonie Marie Mikael Erik Pierre Sara Johanna.
hoppas det blir ikväll igen. Wiie jag älskar verkligen att åka bräda. finns inget roligare just nu. förutom att mitt knä ska börja paja igen. och det gör sååå ont varje gång jag böjer det bakåt. men det ger väl med sig med tiden. får hoppas på att det bara är ngn löjlig träningsvärk.

Bye!! =))



Kommentarer
Postat av: Jeanie

Jag förstår om det gör ont när du böjer knät bakåt för det är inte naturligt att göra det:)

2009-01-30 @ 13:54:17
Postat av: Anonym

Jo jag menar när jag tar smalbenet bakomlåret när man ska strecha framlåret :) hehe

2009-01-30 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0